Адвокат Мельник С.В., Івано-Франківськ 0503739688
Вівторок, 16.04.2024, 08:39
Меню сайту
Форма входу
Пошук
Головна » 2013 » Березень » 31 » Як нас дурять на новорічних розпродажа
13:47
Як нас дурять на новорічних розпродажа
Друк PDF

Мало хто може утриматися від шопінгу в сезон передноворічних розпродажів і знижок. Цим і користуються підприємливі продавці.

Ось 9 найпоширеніших магазинних хитрощів, через які ми начебто купуємо «дешевше», а насправді залишаємося напередодні свят без копійки. Три товару за ціною двох

Це проста вправа на усний рахунок. Ціни на «акційні» товари тимчасово підвищуються в півтора рази (або трохи менше), у результаті економія виходить нульовий.

Тільки зараз

При вході в магазин консультант повідомляє, що «сьогодні проходить спеціальна акція: знижки 30% на всі піджаки» (брюки, сумки, шкарпетки і т.п.). Не ведіться на чарівні слова «сьогодні» і «спеціальна»: як правило знижки зростають у міру наближення Нового року, а в січні залишки колекцій взагалі розпродають за мінімальною ціною. Так що, якщо цей піджак не потрібний вам терміново, та й без зайвої пари штанів ви цілком проживете ще пару тижнів, краще відкладіть покупку до канікул.

Ми клеїли, клеїли ...

Ви берете в руки чудовий светрик і дивіться на цінник: 900 грн. Дорогувато ... Але тут помічаєте, що з-під «нової етикетки» визирає «стара», на якій ціна коштує в два рази більше. Ось це пощастило! І знижка божевільна, і светр такий гарний, та й висить він один єдиний у всьому торговому залі ...

Не поспішайте радіти. Швидше за все, цей светр коштував ті ж 900 грн круглий рік. Просто цінник переклеїли, а на вішалці спеціально залишили тільки один екземпляр, щоб підвищити мотивацію покупця «відхопити, поки не забрали». Натрапивши ось на такі «чарівні етикетки», прикиньте для початку: купили б ви цей светр за такі гроші, якщо б не думали, що ціна зі знижкою? Ні? Тоді залиште його в спокої.

Почім костюмчик?

Остерігайтеся купувати декілька речей в одному магазині, особливо якщо вони висять на вішалці як комплект. У цьому сезоні дуже модні кардигани, тонкі светри, довгі кофти і т.п. - А все це можна навішати шарами і таким чином заховати цінник.

Наприклад: над стійкою в магазині одягу коштує яскравий плакат «Знижка 40%». Покупець логічно припускає, що знижка поширюється на всі, що на цій стійці висить, і вистачає вішалку з блузкою, кардіганом, брюками і відмінно підібраним паском. Всі підходить. Йдемо на касу. І там виявляємо, що знижка є тільки на поясок. Або що брючки і пояс нам віддали подешевше, а на сорочку і кардиган накинули ті ж 40%, а то й більше.

Товари-близнюки

Найчастіше їх можна зустріти в магазинах побутової техніки, продуктових чи великих мережевих гіпермаркетах. Кілька товарів різних марок, але в схожій упаковці звалюється на купу під «дисконтні» плакат. При цьому реальна уцінка йде тільки на один з товарів, але захоплений покупець цього не помітить.

Коли ж на касі виявляється різниця в ціні, повернутися в торговий зал, обміняти товар і простояти ще одну чергу заради 25 гривень нам часто просто лінь. І на таких «сотнях» магазини за кілька тижнів заробляють мільйони.

Читачеві на замітку

Більшість магазинів попереджають покупців про те, що «товар, куплений зі знижкою, поверненню і обміну не підлягає». Пам'ятайте, це порушення закону «Про права споживача». Згідно з ним, ніякі знижки і акції не звільняють продавця від обов'язку прийняти назад або обміняти товар протягом 2-х тижнів без пояснення причин, а також знизити ціну на товар, якщо він виявився бракованим.

Мал золотник

Деякі магазини в сезон розпродажів взагалі не роблять жодних знижок, а просто користуються споживчим пожвавленням. Так, на вітрину або ящик з яким-небудь дрібним товаром (милом, шкарпетками, серветками тощо) водружається плакат «Мило таке-то, 1 шт. - 2,5 грн ». І щасливий покупець, вирішуючи, що це, мовляв, дуже дешево, запасається милом на рік вперед.

Однак у сусідньому магазині той же мило може коштувати набагато дешевше, а в цьому завжди коштувало 2,5 грн або взагалі «раптово» подорожчало до сезону розпродажів. Як правило, різниця складає 25-50 коп., Але оскільки товар дрібний і набирають його багато, підсумкова вигода магазину величезна.

Дивіться під ноги

Ті товари, від яких магазин хоче позбутися в першу чергу (непопулярні, занадто дорогі, з маленьким терміном придатності тощо), майже завжди виставляють на верхні полиці - так, щоб вони виявилися на рівні очей. І, звичайно, оголошують на них «30 -% знижку». Але спробуйте зазирнути на полиці нижче або покопатися в далеких кутах, і можете знайти там аналогічний товар, але значно дешевше за «знижкові».

Вага має значення

Пачка масла марки «Х» стоїть на 1-2 гривні дешевше, ніж всі інші? Зверніть увагу на її вага - напевно він менше стандартних 200 р.

Хто не встиг, той запізнився

Це улюблений передноворічний трюк магазинів побутової техніки та електроніки. На певну модель якого-небудь приладу обіцяють знижку в стільки-то відсотків. На рекламних плакатах вказана підсумкова ціна, яка дійсно виявляється менше старої, а проте, коли ви приходите в магазин, продавець розводить руками і говорить, що саме ось цієї моделі у продажу вже немає. І пропонує вам іншу, яка коштує приблизно стільки ж.

Найчастіше покупець погодиться - адже цифра-то все одно аналогічна очікуваної; але ніякої вигоди він при цьому не отримає: куплений товар завжди коштував тих же грошей.

Переглядів: 715 | Додав: ondifua | Рейтинг: 0.0/0
Календар
«  Березень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Погода Івано-Франківську » Україна Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання Праздники сегодня
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0