Адвокат Мельник С.В., Івано-Франківськ 0503739688
Субота, 27.04.2024, 04:58
Меню сайту
Форма входу
Пошук
Головна » 2013 » Березень » 31 » Як нас дурять рекламщики
13:51
Як нас дурять рекламщики
Секрети фуд-стілізма. Котлети поливають лаком для волосся. Для реклами російських макаронів фотографують імпортні. Замість сметани фотографують клей ПВА. М'ясо підфарбовують мазутом.

Їстівне-неїстівне

Половина Москви харчується напівфабрикатами: п'ять хвилин в мікрохвильовій печі - і на тарілці димить лосось з рисом, гуляш чи лазіння. На упаковках така їжа завжди виглядає апетитно. Але насправді котлети блищать лаком для волосся, мюслі плавають в клеї ПВА, а м'ясо підфарбовані йодом. Все це - справа рук фуд-стилістів, спеціально навчених людей, які змушують саму затрапезного локшину виглядати як витвір кулінарного мистецтва. БГ вивідав головні секрети фуд-стілізма і сфотографував саму їжу

Фуд-стиліст Наталія Горбунова починала в той час, коли на всю Москву було три фахівці. За освітою вона - художник друку, закінчила поліграфічний інститут. Спершу працювала в рекламі, п'ять років тому зайнялася фуд-стілізмом, а ще через два роки заснувала разом з фотографом Ігорем Коротєєву студію Foodstyle.

Перший час для кожної зйомки доводилося винаходити власні рецепти. Тепер Горбунова спеціалізується на напівфабрикатах, знімати цю «сублімовану» їжу найважче: «Продукти швидкого приготування моторошно виглядають, живцем фотографувати їх не можна. Тому доводиться або готувати самій, або підбирати штучні муляжі. Причому в кожного продукту свої секрети ».

Морозиво

Морозиво ніколи не знімають живцем, під софітами воно вмить тане - це завжди пластикова, силіконова або гелева маса. Їй додають потрібний колір, фактуру, роблять кульку пористим і шорстким. Бездоганних вафельних ріжків теж не знайти - скрізь або шматочок відірваний, або колір нерівний, так що доводиться їх теж ліпити. А щоб з морозива не стікало варення або мед, прокладається тонкий шар поліетилену.

Супи

Для реклами супів в пакетиках варять справжній суп. Але якщо просто налити його в тарілку і сфотографувати, не буде нічого видно, всі інгредієнти потонуть. Тому на дно кладеться шар прозорого желатину, зверху наливається бульйон або звичайна вода, а потім вже акуратно викладається капуста, злегка обсмажена шинка, маслини, петрушка та овочі. Головне - створити враження багатого набору вітамінів.

Курка

Курячі ніжки на фото повинні бути не вареними і не смаженими. Сирими їм виглядати теж не можна - покупець повинен відразу зрозуміти, що їх готувати не потрібно, тільки розігріти. Це дуже складне завдання. Якщо ніжки посмажити, вони скукожатся, потемнішають, а збоку будуть приплюснутим. Тому курячі ніжки сушать будівельним феном: він підсмажує, але не деформує м'ясо. Курка виходить золотистої, як треба.

Котлети

Котлети поливають лаком для волосся. Це потрібно для блиску, якого інакше добитися не можна. Якщо їх посмажити, олія вбереться вже через 5 хвилин.

Локшина
Щоб продукт мав свіжий вигляд, його потрібно якомога менше піддавати термообробці. Локшину варять 2-3 хвилини, інакше вона розмокає і розвалюється. Особливо швидко втрачає форму вітчизняна локшина, тому навіть для реклами російських макаронів фотографують імпортні.

Пельмені

Пельмені - кошмар кожного фуд-стиліста. Їх доводиться ліпити вручну. М'ясо додавати не можна, тому що воно буде просвічувати темними плямами. У рекламі пельмені складаються з тіста і солі. Тому такий рівний колір. Їх ще можна підрум'янити і зволожити, щоб апетитніше було. Замість сметани фотографують клей ПВА: він ллється густо, поволі і важко - ідеально для реклами. Його ж можна використовувати для зйомки молока.

Соуси

Соуси фарбуються харчовими барвниками. Але не можна відразу додати фарбу в соус, він тоді згорнеться і буде грудками. Потрібно спочатку розвести барвник із спиртом, а потім вже змішати з соусом. Якщо виходить дуже рідко, можна зробити основу для соусу з желатину.

Каша

Желатин взагалі універсальне і дуже корисний засіб - желатин часто додають в пюре і кашу, щоб вони загусла, і можна було робити красиві завитки. Також як загусників можна використовувати муку і крохмаль.

Пиво

Пиво частіше знімають в рекламних роликах, чим фотографують. Але в обох випадках пивна піна робиться з прального порошку або господарських засобів, що збивається віночком. Замість самого пива наливається чай або сік.

М'ясо

Коли потрібно фотографувати м'ясо, його обсмажують зовсім трохи, тільки для кольору. Баранину часто грає яловичина - зовні вони майже не помітні. А ось свинина повинна бути світліше і рожеві, ми завжди це підкреслюємо, щоб можна було впізнати її здалеку. Підфарбовувати м'ясо можна соєвим соусом, деякі фуд-стилісти віддають перевагу йод, мазут або солідол.

Сосиски

Сосиски та сардельки знімаються сирими або злегка підсушеними будівельним феном. А ось овочі і фрукти в рекламі заморожених сумішей завжди найсвіжіші.

Лазанья

Найголовніший жах - це зйомка лазаньї. Доводиться шар за шаром накладати один на одного інгредієнти, збоку вставляти їх у форму, потім розрізати і фотографувати зріз, поки все не обвисло. Це дуже довго, складно і зовсім не схоже на вміст коробки ".



Джерело: www.flb.ru

Переглядів: 689 | Додав: ondifua | Рейтинг: 0.0/0
Календар
«  Березень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Погода Івано-Франківську » Україна Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання Праздники сегодня
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0