Адвокат Мельник С.В., Івано-Франківськ 0503739688
П`ятниця, 29.03.2024, 12:28
Меню сайту
Форма входу
Пошук
Головна » 2013 » Березень » 31 » Як нас дурять турагентства
13:45
Як нас дурять турагентства

Щоб витягти зі своїх клієнтів якомога більше грошей, туристичні фірми йдуть на багато хитрощів, про які невдачливі мандрівники і не здогадуються. Для нас вони виглядають як акції або спецпропозиції – насправді ж це чергова хитрість, на яку туроператор пішов заради прибутку.

Виверт 1. Гарячі тури

Це тури на найближчі дати, які в силу якихось причин туроператор просто не встиг реалізувати. Отже, придбати раніше дорогу путівку ви можете ледь не за півціни та ще й полетіти на відпочинок уже в найближчі пару днів. Звичайно ж, низька ціна за відмінний курорт – вагома причина, що підштовхує масу туристів на придбання подібних турів. Але, якщо розібратися серйозніше, то може виявитися, що не завжди «гарячий тур» такий хороший, як про нього розповідають в офісі туристичної компанії.

За гучною назвою і низькою ціною може ховатися чимало підступів. Будьте уважні: не може коштувати готель маркування 4 + стільки ж, скільки тризірковий. За низькі ціни ви отримаєте тільки низький сервіс. До речі, готелі на «п’ять зірок» взагалі, як правило, не потрапляють в розряд "гарячих путівок”.

Ще одна небезпека «палаючого туру» – переплатити за саму звичайну путівку. Її спеціально притримують до останнього, тобто мало не до самого вильоту, потім називають «горить» і роздувають ціну на 20-30%. Особливо часто такі «гарячі тури» продають у столиці, де темп життя значно вище і більшість серйозних покупок відбувається необдумано, на ходу.

Виверт 2. Спеціальні пропозиції

Ще однією принадою для туристів можуть бути всілякі спецпропозиції. Працюючи на власний імідж, туристичні компанії намагаються хоч іноді оновити або урізноманітнити тури, запропонувати клієнтові щось унікальне. Для цього створюються тури в екзотичні країни або по складному нестандартному маршруту, а деякі клієнти нерозважно готові заплатити за нові й незабутні враження будь-яку ціну. З упевненістю можна сказати, що такий відпочинок на любителя.

Не поспішайте чіплятися за цікаву пропозицію – адже воно нове і ніким не випробуване. Чекаєте момент. Спецпропозиція може виявитися лише приманкою, а ви – жертвою невдалого експерименту туркомпанії. Але зате вже через рік, якщо спецпропозиція того варта, вона з’явиться і в інших компаніях, а ціна на неї значно знизиться.

Виверт 3. Заміна готелів

У світовому готельному бізнесі існує практика, коли готелю навмисне продають на 15% більше місць, ніж можуть надати. Це робиться тому, що в невідпускний сезон саме стільки клієнтів надалі відмовляються від броні, і щоб не втрачати гроші, готель наперед продає 15% місць двічі. Але в самий розпал туристичного відпочинку, в так звані «пікові дати», ця практика стає причиною справжнісінького обману туристів. І причина тут не стільки в несумлінності туркомпанії, скільки в особливостях функціонування туристичного бізнесу в цілому.

Найчастіше помиляється сам персонал готелю, який підтверджує туроператору один і той же номер двічі. У результаті замовлень більше, ніж самих номерів. До того ж, нерідко туристи в останній момент вирішують продовжити свій відпочинок, а цього передбачити, погодьтеся, не може ніхто. Зате імениті туроператори в таких випадках тримають свою марку і йдуть клієнтові назустріч, міняючи туристові готель на інший, але з кращим рівнем.

Але так вдало історія із заміною готелю закінчується не завжди. Багато фірми, навпаки, напевно спробують вас обдурити. Ось відмінний спосіб: пропонуючи замінити готель, туристу показують чудовий номер і просять підписати папір, що жодних претензій до турфірми він не має. Але після цього номер теж виявляється зайнятий, і туриста селять в інший, набагато гірший, хоча і в цьому ж готелі. І інших, звичайно ж, немає і не передбачається, так що, якщо хочете переїхати, платите ще раз.

Виверт 4. Недобросовісна реклама

Обдурювання в туристичному бізнесі зустрічається суцільно й поруч. Туристична реклама на сьогодні має безліч своїх тонкощів і особливостей. На жаль, але іноді туристам занадто пізно вдається розкусити всілякі виверти нечесних туркомпаній. Наприклад, багато дізнаються інформацію про тури і готелях на сайтах туроператорів. Клієнт вибирає бажаний курорт, орієнтуючись на у казан на сайті ціну, але коли приходить в офіс туркомпанії вже для безпосереднього замовлення, йому ввічливо повідомляють, що інформація на сайті застаріла або це була акція, яка буквально вчора закінчилася. У результаті клієнтові нав’язують інший тур і, звичайно ж, за вищою ціною.

Ось ще один поширений трюк. У рекламі найчастіше намагаються ввести клієнта в оману, розміщуючи в буклетах гарні фото готельних номерів і пляжів. На практиці може виявитися, що зображуване стосувалося лише VIP-номерів, а вам доведеться прожити абсолютно в інших умовах.

Виверт 5. Страхування

Оформляючи свій відпочинок, юридично ви повинні бути повністю захищені. Для цього ви підписуєте з туристичною компанією договір, який вказує назви міст, категорію готелів, маршрут, програму перебування, права та обов’язки сторін та інші істотні умови вашого відпочинку, а також отримуєте медичну страховку.

Як правило, вона вже входить у вартість самого туру. Вам же варто бути пильними і поцікавитися: поліс який страхової компанії вам пропонується, який страховий внесок, тарифна ставка, сума покриття. Найголовніше – прочитати поліс від і до. Нерідко туркомпанії надають своїм клієнтам лише умовну медичну страховку: начебто вона й є, але на самій-то справі практично нічого не страхує.

Переглядів: 697 | Додав: ondifua | Рейтинг: 0.0/0
Календар
«  Березень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Погода Івано-Франківську » Україна Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання Праздники сегодня
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0