Секрети фуд-стілізма. Котлети поливають лаком для волосся. Для
реклами російських макаронів фотографують імпортні. Замість сметани
фотографують клей ПВА. М'ясо підфарбовують мазутом.
Їстівне-неїстівне
Половина
Москви харчується напівфабрикатами: п'ять хвилин в мікрохвильовій печі -
і на тарілці димить лосось з рисом, гуляш чи лазіння. На упаковках така
їжа завжди виглядає апетитно. Але насправді котлети блищать лаком для
волосся, мюслі плавають в клеї ПВА, а м'ясо підфарбовані йодом. Все це -
справа рук фуд-стилістів, спеціально навчених людей, які змушують саму
затрапезного локшину виглядати як витвір кулінарного мистецтва. БГ
вивідав головні секрети фуд-стілізма і сфотографував саму їжу
Фуд-стиліст
Наталія Горбунова починала в той час, коли на всю Москву було три
... Читати далі »
Світлана, 29 років, львів'янка.
Бармен у заміському готельному комплексі. Закінчила Ліцей торгівлі та
сфери послуг. Із 19 років працювала офіціанткою у Львові, Києві, Криму.
Із 25 – бармен у львівських нічних клубах і ресторанах. Незаміжня
За місяць хороший бармен у Львові заробляє офіційно 2,5–4 тисячі гривень. Разом із чайовими і ліваками може мати 3–6 тисяч.
Перший раз випадково надурила клієнта сім років
тому. Працювала офіціанткою в нічному клубі "Мі100" у Львові. Четверо
чоловіків замовили на обід пляшку горілки, сік, салати, друге. Випадково
порахувала не чотири грецькі салати, а п'ять. Один коштував 30 гривень.
17-річна киянка Олена із своїм хлопцем однолітком вечеряли в
столичному суші-барі. Разом з рахунком офіціант приніс картку. Сказав,
що дисконтна й наступного разу вони платитимуть лише половину вартості
замовлення.
Взамін попросили заповнити анкету з місцем прописки, повним ім'ям та контактами.
Повернувшись додому, донька похвалилась матері, що потрапили на акцію
й отримали 50% дисконт. Мати дівчини працює в банку й одразу побачила,
що дитині видали не дисконтну, кредитну банківську картку.
"На картці був чіп. Такий, як на телефонній. Для дисконту достатньо
магнітної стрічки на звороті. Чіп зберігає більше інформації, ніж
стрічка. Тому з чипом роблять тільки банківські картки",- каже 37-річна
Катерина, мати Олени.
Жінка зателефонувала за вказаним на картці телефоном зв'язалась з
кол-центром банку, якому належала
... Читати далі »
Мало хто може утриматися від шопінгу в сезон передноворічних розпродажів і знижок. Цим і користуються підприємливі продавці.
Ось 9 найпоширеніших магазинних хитрощів, через які ми начебто
купуємо «дешевше», а насправді залишаємося напередодні свят без копійки.
... Читати далі »
Напевно,
кожна людина яка читає цю новину хоча б раз стикався з послугами таксі.
Всім відомо, що таксі це зазвичай швидко і комфортно, але в той же час і
дорого. Але сьогодні ми спробуємо розглянути одну особливість водіїв
таксі онлайн. Професор психології Андрій Клюєв неодноразово користувався
таксі перед тим, як задався простим питанням. Чому вартість шляху з
університету додому на таксі коливалася від 24 до 35 грн. Андрій не
часто користувався таксі, але тим не менш кілька поїздок склали зовсім
різні суми, при цьому він користувався одним і тим же оператором і в цей
період не було зміни розцінок, всі
... Читати далі »
Мабуть, кожного із нас хоч раз обманювали як покупця.
Особливо часто страждають люди довірливі, літні, нетверезі або просто
щасливі та неуважні. Продавці дуже добре знають психологію покупців і
використовують наші слабкості.
Чим ми ризикуємо, купуючи м’ясо чи ковбасу, розповіла
начальник лабораторії з випробовування харчових продуктів і продовольчої
сировини ДП "Чернігівстандартметрологія" Наталія Коновець.
Краща риба - ковбаса
Кожний житель області у середньому вживає близько 5 кілограмів м’яса і м’ясопродуктів на місяць – говорить Головне управління статистики Чернігівщини. Тобто на сім’ю з 3 чоловік – 15 кілограмів, півкіло на день! Немало. А оскільки м’ясо та ковбаси – продукти недешеві, і спокуса обдурити покупця величенька.
Ковбас зараз багато, навіть дуже багато. І покупцю дуже важко вибрати найкраще поєднання ціни та якості.
Щоб витягти зі своїх клієнтів якомога більше грошей, туристичні
фірми йдуть на багато хитрощів, про які невдачливі мандрівники і не
здогадуються. Для нас вони виглядають як акції або спецпропозиції –
насправді ж це чергова хитрість, на яку туроператор пішов заради
прибутку.
Виверт 1. Гарячі тури
Це тури на найближчі дати, які в силу якихось причин туроператор
просто не встиг реалізувати. Отже, придбати раніше дорогу путівку ви
можете ледь не за півціни та ще й полетіти на відпочинок уже в найближчі
пару днів. Звичайно ж, низька ціна за відмінний курорт – вагома
причина, що підштовхує масу туристів на придбання подібних турів. Але,
якщо розібратися серйозніше, то може виявитися, що не завжди «гарячий
тур» такий хороший, як про нього розповідають в офісі туристичної
компанії.
Справжня
передсвяткова лихоманка традиційно розпочнеться за день-два до Миколая,
та, враховуючи, що у грудні майже кожні кілька днів – чиїсь іменини,
самими подарунками під подушку не обійдешся. Іменинникам же доводиться
накривати стіл. Тож цей місяць – один з найбільш спустошливих для наших
гаманців. Зате у продавців – справжні жнива. Тим більше, що потужні
фірми витрачають чималі гроші на розробку різноманітних акцій, завдяки
яким ми купуємо те, що нам не потрібно. Або потрібно, але не у такій
кількості... Кореспонд
... Читати далі »
Що приховують від нас супермаркети і як вийти з магазина з
найменшими втратами для гаманця – інформація, яку корисно знати всім
покупцям.
1. «Чи відчуваєте свою обмеженість в коштах? Ми теж її відчуваємо »
Економічна криза призвела до того, що відвідування ресторанів для
багатьох перейшло з розряду звичайних речей в статус рідкісного
задоволення. Все більше людей змушені харчуватися вдома, а значить,
купувати все більше і більше продуктів в супермаркетах. «Складно
зважитися витратити більше, коли у вас є постійна спокуса купити в
супермаркеті те ж саме за менші гроші. Тому ціни тут почнуть
знижуватися в саму останню чергу », – говорять аналітики.
Якщо ви ходите раз на тиждень до супермаркету і сума на
чеку щоразу виявляється все більшою, це зовсім не означає, що в усьому
винна криза. У супермаркетах можуть обрахувати, обважити та елементарно
"кинути” не гірше, ніж на вуличних ринках.
Обдурити покупця
можна як цілком нешкідливими, з точки зору закону, способами, так і не
дуже. З деякими із них я познайомилася особисто. Один із найпоширеніших
способів обману - це коли на касі покупцеві пробивають товари, яких він
не брав. Чим більше клієнт купує товарів, і чим довшим виявляється чек,
тим вища ймовірність обману. У супермаркетах люди часто закуповують
продукти на кілька днів, тому чеки - метрові, і перевірити, не відходячи
від каси, чи відповідають вони вмісту візка, найчастіше практично
неможливо.
В одному із супермаркетів Рівного при покупці 10-ти пачок корму для
котів мені дали
... Читати далі »
Жоден харчовий продукт не підробляють так часто і густо,
як молоко – стверджують спеціалісти. А статистика піддає жару: корів на
Україні стає усе менше. Тому і з’являється "синє" молоко з присмаком
крохмалю та крейди.
Як уберегти свою сім’ю від купівлі неякісних молочних продуктів –
розповіла начальник лабораторії з випробовування харчових продуктів і
продовольчої сировини ДП "Чернігівстандартметрологія" Наталія Коновець.
Довга дорога у дюнах…
Зазвичай є два шляхи від корівки до покупця. Перший – через
молокозавод та магазин. Другий – безпосередньо від виробника, багато хто
бере молоко "у бабулі" чи на базарі.
І той, і інший випадок має свої переваги і недоліки. Прихильники
"тільки магазинного" указують на можливі забруднення базарного продукту.
Любите
... Читати далі »
Хто з нас, сидячи за кермом, не знає
велику істину, що передається з вуст в уста, про те, що, мовляв, на цій
заправці бензин нормальний, на сусідній – палений, а ось там, за
поворотом – розбавлений ослячою сечею. Причому перед цим осел довго і
важко хворів.
У результаті кожен з нас намагається заправлятися на «своїй» заправці, як то кажуть від гріха подалі.
Чим ця «своя» краще за інших історія
замовчує, але ілюзія хоча б відносно спокою – річ теж важлива. Проте,
абсолютно незалежно від того, де я заправляю свою машинку, періодично
виникає відчуття, що з замовлених десяти літрів мені залили в кращому
випадку 7-8.